traffic analysis

Nucile si orzul verde

__________________________________________

Cărţi de suflet










Tămăduitorul (film YT)      Inocenţă (film YT)
___________________________________________


 Iunie 23, 2009

NUCILE

Consumate dupa fiecare masa, aceste fructe impiedica ingrosarea arterelor si previn bolile de inima Opt nuci pe zi va tin arterele flexibile, inima sanatoasa si previn aparitia atacului vascular cerebral, arata un studiu realizat de cercetatorii americani de la Barcelona 's Hospital Clinico,aparut in publicatia 'American College of Cardiology'.
Specialistii citati de BBC News va sfatuiesc sa consumati nuci mai ales dupa o masa bogata in grasimi pentru a atenua efectele negative pe care acestea din urma le au asupra organismului.

Nucile, mai sanatoase decat uleiul de masline Cercetarea a constat in monitorizarea a 24 de adulti, jumatate dintre ei cu un nivel normal al colesterolului, iar cealalta jumatate cu un nivel ridicat. Participantii la studiu au primit doua portii de salam bogat in grasimi si branza, pe care le-au consumat la un interval de o saptamana. La una dintre portii, cercetatorii au adaugat cinci lingurite de ulei de masline, iar la cealalta, miezul a opt nuci. Testele au aratat ca atat uleiul de masline, cat si nucile au ajutat la reducerea inflamatiilor din artere care apar brusc dupa o masa bogata in grasimi saturate si care, in timp, favorizeaza intarirea arterelor si creste riscul unor boli de inima si al accidentului vascular cerebral.

Cu toate acestea, spre deosebire de uleiul de masline, nucile au mai ajutat si la mentinerea elasticitatii si flexibilitatii arterelor, indiferent de nivelul colesterolului.
Trateaza tulburarile de ritm cardiac.Cercetatorii au mai observat ca acidul alfa linoleic din nuci poate fibenefic pentru cei cu tulburari ale ritmului cardiac. Ei i-au avertizat pe participantii la studiu ca pot manca absolut tot ceea ce doresc, cu conditia sa consume si nuci.
Acest lucru demonstreaza ca grasimile protectoare din nuci inlatura efectele grasimilor saturate din dieta, pe cand o grasime neutra, precum uleiul de masline, nu are un rol atat de important', afirma Robert Vogel, profesor la University of Maryland, Baltimore. Pentru ca sunt elastice, arterele se pot intinde atunci cand fluxul sanguin se imbunatateste. Consumul de grasimi intrerupe producerea de oxid nitric de catre 'captuseala' arterelor, necesar pentru mentinerea flexibila a vaselor de sange. Nucile mai contin antioxidanti si arginina, un aminoacid folosit de organism pentru a produce oxidul nitric.

Pentru vegetarieni
Combinati nucile cu legume si paine Nucile si alunele pot inlocui majoritatea nutrientilor animali in cazul persoanelor vegetariene. Printre nutrienti se numara cele mai multe vitamine B, fosfor, fier, cupru, potasiu si proteine.
Ca mai toate proteinele din surse vegetale, cele din nuci si alune sunt inferioare calitativ celor animale. Cu toate acestea, in combinatie cu paine, cereale si leguminoase (mai ales soia si linte) se poate obtine gama intreaga si echilibrata de aminoacizi esentiali.



************ *********


Orzul verde - un miracol al lumii vegetale
Continutul plantei verzi in vitamine si minerale:
-de peste 250 de ori mai multa provitamina A decat in laptuca;
¬ -de peste 25 de ori mai mult potasiu decat in banane;
-¬de peste 11 ori mai mult calciu decat in lapte;
¬ -de peste 11 ori mai mult fier decat in telina;
¬ -de peste 7 ori mai multa vitamina C decat in portocale;
¬ -de peste 10 ori mai multa vitamina B1 decat in spanac;
-de peste 23 ori mai multa biotina (factor din grupul vit. B) decat in lapte;
¬ -2000 micrograme SOD (superoxid dismutaza), activ, la o portie de doua grame de orz verde, pudra. Superoxid dismutaza este o enzima proteica activa cu un efect deosebit in vindecarea bolilor,in revitalizarea organismului si in incetinirea proceselor de imbatranire. Aceasta enzima intervine in inactivarea radicalilor liberi oxidril. Dr. Milton Fried afirma ca acesti radicali liberi favorizeaza imbatranirea celulelor si aparitia bolilor. Orzul verde este pana in prezent cea mai bogata sursa de SOD cunoscuta.


Efecte benefice asupra organismului :
-mai putin somn necesar;
-mai multa energie in eforturile fizice, intelectuale
-memorie imbunatatita, claritate a gandirii;
-reglarea tensiunii arteriale;
-renuntarea la pilule calmante pentru dureri;
-eliminarea surplusului de greutate in obezitate;
-rezolvarea problemei acneei;
-efect antiinflamator ( superior cortizonului si fenilbutazonei, fara a avea efecte secundare)
-revitalizeaza tegumentul, vindecand uscaciunea acestuia, care insoteste imbatranirea;
-creste potenta sexuala.


¨ Orzul verde este folosit pentru extragerea sucului sau se usuca si se transforma in pudra sub o forma sau alta este folosit in anorexie, anemie, stomatite, cancer, gastrita, ulcer, colita, pancreatita, afectiuni hepatice (hepatita virala si cronica, ciroza), dischinezie biliara, diabet, astm, bronsita, tuberculoza pulmonara, viroza pulmonara, rinita alergica, cardiopatie ischemica, infarct miocardic, hipotensiune si hipertensiune arteriala, astenie, schizofrenie, epilepsie, nevralgie de trigemen, nevralgie faciala, insomnie, artrita, acnee, pistrui, eczeme, ulcer varicos, tromboflebite, hemoragii, fistule perianale, hemoroizi, dismenoree, sterilitate, impotenta sexuala, avitaminoze, alopecie, reumatism articular acut, lombo-sciatica.